met dank aan de linzensoep - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu met dank aan de linzensoep - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

met dank aan de linzensoep

Blijf op de hoogte en volg Emma

15 Mei 2014 | Canada, Harrison Hot Springs

na golden zijn we naar revelstoke gereden, een kort dagje, maar het weer was prachtig en we hadden een leuke camping uitgezocht naast het dorpje, wat dus op loop afstad was. dus daar zijn we even lekker gaan rond kijken. maar er was niet zo veel, americaanse (en dus ook canadese) hebben vaak hun winkeltjes in shopping mall's zitten. ook hebben we daarna een heerlijk vuurtje gemaakt omdat het weer zo mooi was :) de volgende dag hebben we weer een kort dagje gedaan, naar salmon arm, daar hebben we ook heerlijk in het zonnetje kunnen zitten. salmon arm hebben we niet zelf gezien. daarna was het plan om door te rijden naar kamloops, maar daar waren we al binnen een uur, dus hebben de door de stad gelopen. kamloops is wat groter en er zijn dus ook meer kleine winkeltjes. een winkeltje was heel leuk, het was een 2e hands boeken winkel, maar die meneer was super aardig en bood ons koffie aan en had allemaal suggesties voor welke boeken ik moest lezen. super klein winkeltje en een beetje rommelig, en als die winkel in nederland was geweest had ik waarschijnlijk de hele boekenwinkel leeg gekocht! daarna zijn pap en ik lekker in het park gaan zitten, in het zonnetje om te lunchen. daarna hebben we besloten om toch door te rijden naar cache creek. waar hat creek ranch ligt (ja, daar ben ik ook al een keer geweest) we hebben daar overnacht en natuurlijk ook rond gekeken (het is een historische ranch). toen we gingen eten hadden we het even over de voorraad die we nog hadden. een pak linzensoep. 'dus die moeten we dan morgen eten.' zij pap. 'nee, we kunnen hem ook vrijdag eten.' zij ik. na wat geleuter heb ik mijn ticket er maar bij gepakt, waar duidelijk zaterdag 17 mei op staat. ik in paniek, want dat is een dag voor dat pap weer naar terug vliegt. dus pap pakt zijn ticket en kijkt. ja, ook 17 mei. we hebben ons dus de hele reis een dag te veel gegeven... wat betekend dat als we niet in discussie over de linzensoep waren gegaan, we vrolijk op 18 mei op het vliegveld zouden staan...
met dank aan de linzensoep

• 16 Mei 2014 - 11:04

Dinie:

Dan wordt dit dus je laatste dagje samen!
    En daarna op naar je nieuwe plekken; spannend.
    Waar linzensoep al niet goed voor is, nu maar hopen dat die niet over tijd is dan :)
    Weet je nog dat je dezelfde verwarring had met je busticket?
    Liefs en dikke zoen