Home away from home - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu Home away from home - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

Home away from home

Blijf op de hoogte en volg Emma

07 Mei 2014 | Canada, Osoyoos

na de camper opgehaald te hebben zijn we naar fort langley gereden. daar was ik vorige keer ook al geweest, en nu wilde ik het aan papa laten zien. we hebben even de winkelstraat gelopen en toen zijn we opweeg gegaan naar hope. naar mijn home away from home. ken & darlene waren heel blij om me te zien en ik was natuurlijk blij om hun te zien. we zijn daar een hele dag gebleven. ik heb heerlijk geholpen bij de paarden en daarna zijn we (alweer) naar de tunnels gegaan. ook zijn we naar hope city gegaan. de jetlag is trouwens nu wel goed ingeslagen! gisteren rond een uur of 4 kon ik mijn ogen echt niet meer open houden! maar ik ben braaf pas om 10 uur naar bed gegaan ;) vandaag zijn we weer op pad gegaan. we zitten nu in osoyoos, een plekje in de semi-desert. heeeel lekker warm! nu dus met zonnebril, hoed en shorts op in de zon gaan zitten. voor morgen en overmorgen wordt en niet zo goed weer verwacht, dus we genieten er even van! de rit hier naar toe was trouwens prachtig! we zijn door mannington park gereden. meteen een paar goede helling proeven mee genomen. er lag zelfs nog sneeuw. aan de toppen was het zo'n 7 graden. en hier is het nu ongeveer 20 misschien zelfs hoger!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 15497

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: