I'm back!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu I'm back!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

I'm back!!

Blijf op de hoogte en volg Emma

05 Mei 2014 | Canada, Vancouver

Hoi iedereen,
Mijn nieuwe avontuur is weer begonnen!
Gisteren hoefde ik gelukkig niet zo vroeg op, mijn vliegtuig vertrok pas om 1 uur in de middag. Ik heb lekker ontbeten met wat vriendinnen en mam. Daarna zijn we met een taxi busje naar Schiphol gegaan. Gelukkig ging het allemaal wat soepeler dan de vorige keer, wel hadden we wat gedoe met stoelen omdat we niet naast elkaar zaten. Uiteindelijk was de man die naast pap zat heel aardig en heeft hij meteen geruild. Dus konden we lekker naast elkaar 9 uur vliegen. Eerst hebben pap en ik samen een film gekeken, wat nog een hele onderneming is, als je precies op het zelfde moment play moet drukken :). De rest van de vlucht was niet zo intressant, last van mijn benen na 9 uur vliegen, niet kunnen slapen, en een huilende baby.
En toen waren we in Vancouver! Het moment dat ik buiten stond voelde ik me thuis. Canada is echt mijn 2e thuis geworden. Bij de douanen hadden we weer geen problemen. Ook met de sky train naar het hotel ging prima, ik weet nogsteeds hoe het hier werkt. Dus na de tassen in de kamer te hebben gelegd zijn we Vancouver in gegaan, ik wist de weg nog en heb papa wat dingen laten zien. Helemaal geen last van de jatlag gehad, tot we gingen eten, om 9 uur zijn we lekker ons bed in gekropen. Vrij laat dus voor een jatlag :). Nu is het de volgende ochtend, hoera voor de vrijheid! We waren vrij vroeg weer wakker, en we hebben een goede nacht slaap gehad. Vandaag op het program: camper ophalen, boodschappen doen, fort langley (waar ik vorige keer ook geweest ben) en dan eindigen we in hope, bij mijn Canadese familie!

  • 05 Mei 2014 - 17:45

    Dinie:

    Lieve schat, ik wens je een goede dag vandaag.
    Trekken met een camper is weer eens wat anders lijkt me.
    Doe ze de groeten van mij in Hope, zeg dat ik dankbaar ben dat ze je zo thuis hebben laten voelen.
    Veel plezier schatje!

  • 05 Mei 2014 - 20:23

    Jeanne:

    Hai Emma, mooi dat je deze trip weer gaat maken. En het begin dus met je vader. Spannend hoor. Geniet. Groetjes, Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 15484

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: