laatste week wendy en victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu laatste week wendy en victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

laatste week wendy en victoria

Blijf op de hoogte en volg Emma

30 September 2013 | Canada, Victoria

dinsdag heb ik weer eens wat nieuws gedaan, ik heb een hek gemaakt! met een boormachine, weer eens wat anders :) weet ik ook hoe dat werkt.
woensdag is de nieuwe wwoofer aangekomen, ze komt uit duitsland (veel wwoofers komen uit duitsland) gelukkig was het mooi weer dus zijn we naar het meer geweest. het was heerlijk en het water was nieteens zo koud!
donderdag was weer een mooie dag! dus zijn we na het werk naar de rivier geweest, en hebben we een zee arend gezien! hij vloog zomaar voorbij! geweldig om te zien.
vrijdag regende het weer jammergenoeg. dus nadat we de paddocs hadden gedaan zijn we naar binnen gegaan, in plaats van meer te werken. we waren doorweekt!
zaterdag regende het weer heel hard. ik moest mn tas inpakken dus ik hoefde niks anders doen. ik had de bus van 5.50 in de avond en omdat ik daht dat je er een uur van te voren moet zijn was ik daar dus al om 5 uur. bleek het kantoor al dicht te zijn dus heb ik een huur buiten op een stoepje gezeten... gelukkig was het ondertussen al droog en heb ik een backpack waar je goed op kan zitten :) arlene heeft me opgehaald (ze is een schoonmoeder van een colega van mam) en na snel omgekleed te zijn zijn we naar een contra dance geweest. super leuk! en hoewel ik niet kan dansen is dit wel iets wat ik wel kan!
zondag zijn we na een uitgebreid ontbijt naar een park geweest (het ws gelukkig droog) en daar heerlijk gewandeld! in de avond zijn we naar de victoria folk music geweest waar een super goede band een optreden had! ook heb ik (weer) appeltaart gebakken!

  • 01 Oktober 2013 - 08:04

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, ik hoop dat dit adres weer leuker is dan het vorige. En dat je maar weer veel mag zien van de omgeving; het zal zeker interessant zijn. Geniet en groetjes, Jeanne

  • 01 Oktober 2013 - 14:08

    Fam Overheul:

    Hoi Emma

    Wat maak je veel mee we praten geregeld bij oma over je over je avonturren

    Veel groetjes van Rieky Harm Wietske en natuurlijk Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 15523

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: