twee weken vol - Reisverslag uit Fort Langley, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu twee weken vol - Reisverslag uit Fort Langley, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

twee weken vol

Blijf op de hoogte en volg Emma

18 Oktober 2013 | Canada, Fort Langley

Dinsdag hebben we eigenlijk alleen maar voor het vuur gezorgd. Takken gesjouwd en het vuur aan de gang houden, ook is de dieren arts geweest voor een van de pension paarden, die volgens de dieren arts nooit meer kan springen :(
Woensdag heb ik weer de hele dag takken gesjouwd, laten we zeggen dat het zeker goedkoper is dan naar de sportschool gaan :) mijn spierballen hebben een goede workout gehad! In de avond zijn grand en ik naar green Wednesday geweest, wat heel interessant was! T ging over water. Blijkbaar mag Nestlé dus gewoon water uit de grond halen in bc zonder daar voor te hoeven betalen!
Donderdag heb ik brood gebakken, en een nieuw brood recept geleerd! Ook is er een nieuwe wwoofer gekomen, sandie uit Frankrijk. Haar Engels is wat moeilijk, maar ze kan zich verstaanbaar maken!
Vrijdag hebben we het kippen hok schoon gemaakt, bah! Wat zijn kippen vieze beesten!
Zaterdag was er een cranberry festival in fort langley, dus daar zijn we naar toe geweest, het was heerlijk weer en we hebben genoten van de zon en alle lekkere dingen! (Niet cranberry's, die hebben we rouw geprobeerd en die zijn niet zo lekker :) )
Zondag hebben we na in de tuin gewerkt te hebben onze eerste thanksgiving maaltijd gehad! Het traditionele eten is: spruitjes, zoete aardappel, maïs, squash, kalkoen, boontjes en nog wat andere dingen. T is dus niet echt mijn favorite maaltijd, maar goed. Maandag moest ik het nog een keer naar binnen schuiven (niet de kalkoen trouwens, ze hadden nep kalkoen). Maandag ochtend zijn we ook naar het fort geweest in fort Langley, en dat viel best wel tegen, geen leuke meeslepende verhalen met mensen in klederdracht...
Dinsdag is sandie weer weg gegaan, jammer omdat ik nu weer alleen ben, maar ook wel fijn omdat ik nu weer op een normaal tempo Engels kan praten (wat trouwens steeds makkelijker gaat, m'n Nederlands gaat erg achteruit als ik praat, schrijven gaat gelukkig nog wel!)
Woensdag was ik alleen, dus heb ik lekker alles op mijn eigen tempo kunnen doen, een lekker rustig dagje!
Donderdag hebben we voer gehaald voor de kippen en de paarden en in de wink vond ik een pak hagelslag! JEEJ! Ik denk dat ik het maar achter laat bij ken en darlene als ik daar ben... K ga niet een pak hagelslag mee naar Nederland slepen :)
Nog maar 2 weken voor new york en nog maar 3 weken voor ik weer thuis ben, de tijd gaat snel als je het naar je zin hebt!

  • 22 Oktober 2013 - 12:31

    Lien Van Niekerk:

    Hoi Emma, dat is nog maar een klein poosje, dat je al weer zo vlug naar huis komt!
    Misschien verlang je ook wel weer een beetje naar huis, maar ik denk dat je ook een leuke tijd hebt doorgemaakt daar ver weg. Leuk dat je het hebt volgehouden om er telkens over te schrijven. Voor jou een leuk dagboek, en voor ons leek het niet zo ver weg!
    Voorlopig moet je nog maar goed van alles genieten! Ik wens je een mooie week in New York (heb ik dat goed begrepen?) en daarna natuurlijk een goede reis weer naar Holland!
    Dag hoor, Liefs van Lien.

  • 26 Oktober 2013 - 18:38

    Ryan Van Heel:

    Hoi Emma

    ik heb een verzoek je aan jou, zou jij voor mijn verzameling buitelands geld een canadese dollar mee willen nemen?
    vastbedankt
    nog heel veel plezier deze week in Canada
    en de volgende week samen met Dinie in New York
    Groetjes ryan

  • 31 Oktober 2013 - 15:59

    Dinie:

    Vanochtend kon ik je welterusten wensen en zeggen: "tot morgen!".
    Voor jou overmorgen weliswaar, maar wel heeel erg dichtbij.
    We gaan leuke dingen doen in New York, naar Wicked, naar de marathon (met een VIP-arrangement), naar musea etc etc.
    Dus nogmaals; tot morgen!
    Liefs, dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Fort Langley

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 15508

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: