victoria en eerste week rita - Reisverslag uit Langley, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu victoria en eerste week rita - Reisverslag uit Langley, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

victoria en eerste week rita

Blijf op de hoogte en volg Emma

08 Oktober 2013 | Canada, Langley

maandag hebben arlene en jack me mee genomen naar een i max theater en hebben we daar een korte documentaire gezien over vlinders. echt geweldig, het scherm was super groot! en de documantaire heel interessant. daarna hebben ze me mee genomen naar een heel oud hotel. t viel een beetje tegen van binnen, maar het gaat om het idee :) ook hebben ze me meegenomen naar de parlements gebouwen en hebben ze me snel de winkelstraat laten zien. victoria is een beetje zoals haarlem. lekker klein. maandag avond zijn we naar booksmack geweest. dat is waar mensen van de bibliotheek over hun lievelings boeken vertellen.
dinsdag heb ik eigelijk de hele dag in de stad rond gehangen. lekker gegeten en spullen gekocht. dinsdag avond zijn arlene en ik samen naar een toneelstuk geweest "goodnight desdemona goodmorning juliet" over Shakespeares. heel erg leuk om te zien! soms gingen ze wel een beetje snel en kon ik het niet helemaal volgen. maar dat maakt niet uit. t stuk was erg goed!
woensdag ben ik naar het museum geweest. wat geweldig was! ze hadden 3 exposities. en ze waren alle drie zo gemaakt dat je je niet kon vervelen. leuk en interactief. ze hebben zelfs een opgezette mammoet! die dingen zijn echt mega. woensdag avond heeft een vriend van arlene me swing lessen gegeven. wat echt heel erg leuk was, en ik kan nu zelfs een beetje swing dansen :)
donderdag ben ik eerst gaan whale whatchen en ik heb orka's, bultrug walvissen en zee leeuwen gezien. echt heel cool! donderdag avond ben ik naar engels volksdansen geweest. wat minder leuk was. (arlene danst graag, vandaar)
vrijdag moest ik al veer verder gaan. ik had de bus van 11.45 naar vancouver, inclusief boot reis. daarna heb ik 3 uur gewacht tot de volgende bus naar langley. tegen de tijd dat ik er was was het 7 uur in de avond.
zaterdag ben ik meteen in het dieppe gegooid, rita en grand moetsen naar een bruiloft en ik moest het dus alleen doen. gelukkig maar dat ik weet hoe ik moet poepscheppen :)
zondag waren ze wel thuis. na de paarden en kippen gedaan te hebben hebben ze een vuur opgestart om alle takken en groen afval te verbranden. de willen het vuur brandende houden voor minstens een week. wat best veel veel takken zijn!
maandag hebben we vooral het vuur aan gehouden buiten de normale klusjes om. wat trouwens ook kippen redden inhoud. de kippen vinden het namelijk wel eens grappig om uit de ren te vliegen/springen. en dan jagen wij ze er weer in. wat zeer vermakelijk is.

  • 09 Oktober 2013 - 08:38

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, het klinkt allemaal heel dynamisch waar je bent geweest. En dus genieten. Ben natuurlijk benieuwd hoe het hier dan verder gaat. Is dit je laatste adres voor New York? Geniet nog maar! Groetjes Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Langley

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 15503

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: