laatste twee weken canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu laatste twee weken canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

laatste twee weken canada

Blijf op de hoogte en volg Emma

01 November 2013 | Canada, Vancouver

vrijdag (18-10) ben ik in de ochtend naar fort Langley geweest, ik vind het zo een leuke stad! lekker klein, alsof je terug in de tijd springt, inclusief jaren 50 restaurantje! in de middag heb ik nog een beetje gewerkt en brood gebakken.
zaterdag was een beetje een dagje vrij. natuurlijk paarden gedaan en daarna heb ik hout leren splitten. je weet maar nooit wanneer je dat nodig kan hebben :) niet dat ik er goed in ben, als ik hout vuur een vuurtje moet maken ben ik waarschijnlijk langer bezig het hout te splitten dan dat het vuur brand.
zondag kwamen een van de zonen van rita en grand op bezoek. wat zijn het toch leuke mensen! die hele familie is zo hartelijk en leuk!
maandag had ik weer een heel ander avontuur, ik wilde een kip redden uit een ren waar ze eigelijk niet mocht zijn. maar de enige manier om bij die ren te komen was door de andere ren te lopen (die wel openbaar was) en het gaas open te doen voor de kip. maar goed kippen zijn dus niet dom en toen het gaas omviel (omdat het nou eenmaal gaas is, en ik maar twee handen heb) rende alle kippen zo snel als ze konden naar die ren, en daar waren dus alle kippen, in een ren waar ze niet mochten zijn. op voer kwamen ze niet af dus uiteindelijk heb ik ze allemaal moeten na jagen naar hun oorspronkelijke ren. zie je me al gaan? achter 40 kippen aan?
dinsdag kwamen fay en monique (haar mams) op bezoek. dus lekker gekletst.
woensdag heeftfay me eerst gehopen op stal en toen zijn we samen met haar mams nar fort langley geweest, daar een beetje rondgelopen en een stukje fort-to-fort trail gedaan. in de avond ook nog even naar het thunderbird terrein geweest.
donderdag heb ik fay eerst uitgezwaaid en daarna mn tas ingepakt.
vrijdag zijn we naar het mane event geweest. dat is een heel groot paarden event. en het was echt super leuk om al die clinics te zien!
zaterdag ben ik naar vancouver gegaan. en daar naar het hotel gegaan. waar ze geen plaats voor me hadden, tot ik zei dat ik waarschijnlijk nergens anders plaat zou krijgen omdat ik pas 18 ben. en tada! kamer! daarna heb ik samen met fay, haar moeder en haar zus fay haar verjaardag gevierd.
zondag ben ik met sandie naar china town geweest, wat me een beetje teleur stelde. anders dat wat goedkope supermarkten is er niet zo veel. dus daarna naar comercial street geweest en daar een beetje rond gekeken ( t is een winkelstraat) in de avond met soja uiteten geweest.
maandag door stanley prak gelopen, en een arend gezien! dit keer had ik genoeg tijd om een foto te maken. en lekker naar de film geweest.
dinsdag ben ik met sonja gaan lunchen en in de avond met sandie naar een vegan raw restaurant geweest, om te proberen, en het was nog best wel leuk!
woensdag heb ik de stad ontvlucht en ben ik naar hope vertrokken, om gedag te zeggen tegen mijn hope familie. was heel leuk om daar te zijn. conabear is zo goed genezen! je ziet er bijna niks meer van. ook hebben we pompoenen gekerft.
donderdag was het halloween en hebben we trick or treat gedaan. (er zijn nog 4 andere wwoofers daar) was echt heel leuk! en ik heb nu al zin in st. maarten!
vrijdag moest ik vroeg mn bed uit want naar het vliegtuig. de vluchten gingen allemaal prima, geen problemen bij de douane. alleen wist de taxi chauffeur niet echt waar hij heen moest.
new york laat ik voor volgende week! foto's komen dan ook.
nog maar even en dan moeten jullie het weer met mij doen...

  • 03 November 2013 - 13:54

    Jeanne Misteli:

    He Emma en Dinie, In the Big Apple. Mooie stad, veel te doen en veel te kopen! Ook belangrijk. Geniet maar met z'n tweetjes! Groetjes en zoen, Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 15509

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: