eerste week bij wendy - Reisverslag uit Cobble Hill, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu eerste week bij wendy - Reisverslag uit Cobble Hill, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

eerste week bij wendy

Blijf op de hoogte en volg Emma

15 September 2013 | Canada, Cobble Hill

maandag met jennes op trail ride geweest. ze had een groep van 4 personenen en ze wilde mij graag mee hebben om op een jong paard te rijden wat af en toe nog wat moeilijkheden had. berg op ging prima! berg af ging wat minder. (t was 1,5 uur berg op 1,5 uur berg af) hij gaf een paar keer een bok en schrok van een fietser die rustig aan het wachten was tot we voorbij waren. ook schrok hij van een hek dat open was. maar goed, ik ben nog heel en het was best een leuke ervaring! dinsdag zijn we in de avond naar het meer geweest en we hebben daar avond gegeten. het was heerlijk! woensdag zijn we na het werk gaan kayaken het was super mooi en we hebben zeehonden gezien. we hebben namelijk in een baai ge kayakt. en een geweldige zons ondergang gezien! daarna zijn we naar het huis van een vriendin van wendy geweest en daar nog gezwommen. donderdag hebben we muffins gebakken, ze waren niet zo lekker, we hadden namelijk 1 eetlepel baking soda gebruikt ipv een thee lepel. daarna zijn we naar een rivier geweest. het was prachtig! ze zou zo aan de overkant van de rivier de elven kunnen zien zitten! vrijdag heb ik mezelf verhuisd naar mijn eigen kamer! eindelijk! vandaag nog wel met lina slapen. maar die gaat morgen weer weg, ze gaat naar victoria. de band van jennes had een repetitie van haar band dus kon ik niet in mijn eigen bed slapen. zaterdag hebben we lina naar de bus gebracht. daarna nog naar een markt geweest. en ik mocht op streider (wendy haar paard) rijden. ging best goed, we hadden wat communicatie problemen :) jennes had een optreden en ik was alleen thuis in de avond. heb me heerlijk vermaakt met een pizza en de tv :)

  • 16 September 2013 - 08:04

    Jan:

    Nou, dat klinkt al beter dan "een goedkope werker"! Toch wel veel dingen ernaast gedaan. Wat fijn dat je nog een mooie Indian Summer hebt, ben benieuwd wanneer de bomen gaan verkleuren. Een eigen kamer lijkt me een zegen, heb je gewoon je eigen plek ook als ze moeten repeteren met de band. Wat voor muziek maken ze eigenlijk, is het een beetje aan te horen? als het wat is kan je mee als groupie :-)

  • 18 September 2013 - 13:25

    Sandra:

    Hi Emma,

    Ik had al van Laurens gehoord dat je het allemaal super hebt daar, maar was de mail met daarin de link naar je verslagen kwijtgeraakt, dus had nog helemaal niets gelezen!

    Heb net alles bijgelezen en al je foto's bekeken en ben nog steeds hartstikke jalours op je joh! Wat maak jij in deze paar maanden tijd ontzetten veel mee! Toen je in een van je eerste verslagen vertelde dat je je eenzaam en verdwaald voelde kreeg ik helemaal een brok in mijn keel! Weet precies hoe je je voelde! Gelukkig bleef dat gevoel niet lang hangen!

    Wat zal je leven straks in NL weer klein lijken, door al dat gereis daarzo! :)

    Kan me wel voorstellen dat je heel blij bent dat je nu een eigen kamer ( en eigen bed!) hebt. Je ontmoet zoveel nieuwe mensen en maakt zoveel mee, dat het mij wel heel fijn lijkt als je een beetje een eigen plekje hebt om je af en toe terug te trekken..

    Vanaf nu ga je zeker blijven volgen hoor, en misschien zorg ik wel een keer dat ik bij Lau ben als jullie weer een Skype date hebben! :)

  • 18 September 2013 - 15:38

    Len Van Niekerk:

    Hoi Emma,
    Je bent weer prachtig terechtgekomen! Wat een avonturen beleef jij zeg!
    Leuk om telkens weer in een andere omgeving te zijn. Het is er wel wondermooi! op de foto´s te zien. Een lieve groet,
    Lien

  • 18 September 2013 - 15:39

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, normaalgesproken antwoord ik meteen, maar ben wat drukjes geweest met allerlei partijen. Zondag lunch bij mij, maandag cateren, gisteren olijfolieproeverij bij mij, vanavond cateren en dan zaterdag nog. En dan ook mijn huishouden, huiswerkbegeleiding e.d.. Weinig tijd om veel andere dingen te doen. Begreep van je moeder dat het nog even wennen is. Komt vast wel goed; elk gezin is natuurlijk weer anders. Geniet maar lekker van het paardrijden en de mooie natuur. Groetjes, Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Cobble Hill

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 15520

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: