just a normal day - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu just a normal day - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

just a normal day

Blijf op de hoogte en volg Emma

06 Juli 2013 | Canada, Vancouver

Slecht geslapen vannacht. De buren hadden een feestje, of ruzie, het maakte iig veel lawaai. Ook de hitte hielp niet mee, geen airco en een raam op het zuiden, heel fijn... Maar omdat ik een dagje niks had heb ik heerlijk kunnen uitslapen. Tot wel 7 uur! (3x hoera voor de jetlag!) ontbijtje gehaald bij het eet tentje op de hoek, wat een Italiaan bleek te zijn met goede koffie! Daarna naar het station gelopen om te kijken waar de greyhound stopt zodat ik daar morgen niet naar hoef te zoeken. T was maar een half uurtje lopen dus dat is wel te doen! Daarna terug gelopen en opzoek gegaan naar een prepayd belkaart. Nou die zijn dus niet hetzelfde als in Nederland! Bijzonder hoor... Dus nog geen nieuw nummer. Toen ben ik naar de dutch pannekoeken huis gegaan en heb een echte Nederlandse pannekoek op! Jammie :) heerlijk door Stanley park gelopen en in het zonnetje gelegen. Je raad het nooit maar ik ben echt bruin geworden! Verder is er niet zo veel gebeurt vandaag. De wekker staat op 4 uur dus ik ga slapen! Morgen een 12 uur busrit voor de boeg!
Bye!

  • 07 Juli 2013 - 08:18

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, Ook wel eens rustig een gewone normale dag! En nu ik dit schrijf zit jij in de bus. 12 Uur; niet mis. Maar ja, neem aan dat dat is om op je bestemming te komen. Vandaag is mijn dagje naar Breda. Heb net 3 partijen in twee dagen gedraaid en ben dus blij dat ik even een dagje niets heb. Het is hier overigens prachtig weer. Groetjes, Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 15522

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: