dat was een lange rit! - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu dat was een lange rit! - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

dat was een lange rit!

Blijf op de hoogte en volg Emma

07 Juli 2013 | Canada, Slocan

Met de wekker op 4 werd ik wakker vandaag. Mijn kamer genootje kwam net binnen toen mijn wekker ging :) t was een half uur lopen naar de bus en het was wel lekker om even buiten te zijn! Het was wel zwaar 20 kilo op m'n rug! De bus was geweldig! Been ruimte, wifi en een Chille stoel! Het was ook erg rustig in de bus. 12 uur was wel lang, maar tijdens de lunch een aardige vrouw die zichzelf tot mijn Canada oma heeft gedoopt :) nadat ik opgehaald werd moesten we nog een uur rijden. En meteen toen ik daar was hebben ze me nieteens rond geleid, maar meteen in het diepe gegooid. Ze eten dus hier niet gezellig samen :s nouja het is wel gezellig! Er is een ander meisje die heel stil en coleen praat veel. T is wel gezellig. Vanaf nu wordt het niet meer iedere dag schrijven, omdat het iedere dag hetzelfde is wss :)
Bye!

  • 08 Juli 2013 - 06:34

    Jan:

    Hoi. Klinkt als meteen aan het werk. ..Zo doen ze dat daar . Ben wel benieuwd naar je indrukken tijdens de reis met de greyhound. Maar dat komt vast. Eerst maar even je draai vinden. Succes!

  • 08 Juli 2013 - 07:45

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, nou ja, aan het werk maar dan. Daar was je tenslotte voor op reis gegaan, toch? Wens je sterkte en hoop dat je veel leert en toch ook veel plezier hebt! Groetjes, Jeanne

  • 08 Juli 2013 - 08:26

    Dinie:

    Goedemorgen schat,

    Ik ben benieuwd naar de foto's en naar het eerste dier (hond, kat of paard?) waar jij je over gaat ontfermen. Vergeet niet te vragen als je iets niet weet of kent!

    Liefs van mama

  • 08 Juli 2013 - 19:19

    Oma Steenbekkers:

    Hallo Emma. ik ben blij dat je op je plaats van bestemming bent. Ik hoop dat je het echt naar je zin hebt en heel veel succes. Heel veel groetjes van oma

  • 09 Juli 2013 - 00:55

    Annelies:

    Hee Kanjer Em, ik geniet van je reisverslagen maar krijg (natuurlijk) pijn in mijn buik van alle spellingfouten die je maakt :( Ik ben en blijf tenslotte een juffie:).. Wij zijn met ons bussie "on the road" en hopelijk geniet je net zo als wij ! Veel succes en sterkte met de komende periode. X Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Slocan

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 15518

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: