een dagje werken - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu een dagje werken - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

een dagje werken

Blijf op de hoogte en volg Emma

09 Juli 2013 | Canada, Slocan

vandaag om 8 uur op en we hebben blue berry pancakes gegeten :) heerlijk! maar toch echt niet voor iedere dag. daarna uikruis gewied :S maar het was wel heerlijk weer! het was niet zo erg dus. na de lunch paard gereden. het was super leuk! ik heb een sloom paardje. het is een beetje een key: liever lui dan moe! hoewel hij niet qua uiterlijk op hem lijkt :) heerlijk een uurtje in de bak gereden en daarna nog een uurtje buiten. heerlijk! en net toen ik dacht dat ik klaar was en zelf al had gedoucht. kwam het kleinkind vragen of ik nog een ritje wilde maken op zijn golfkarretje (nouja daar lijkt het op). oh geweldig was het! wat heeft die jongen een heweldige tijd daar! een camping plaatsje, een ding waar hij lizards vangt, waar hij golft, waar hij zwemt, echt geweldig! echt heel cool! na een hele dag buiten ben ik wel verbrand, niet zo heel erg gelukkig. morgen niet vergeten me meer in te smeren. en een t-shirt te dragen.
voel me hier wel tuis, gelukkig! heb ook heerlijk geslapen en iedereen is heel aardig. het anerde meisje is duits en wel wat stil. en colleen is ook heel aardig.
Oh! Het paard heet Dylan

  • 09 Juli 2013 - 06:20

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, klinkt allemaal niet zo erg. Beetje werken en beetje ontspanning. Zo kom je je tijd wel door denk ik. Geniet! Jeanne

  • 09 Juli 2013 - 09:31

    Dinie:

    Wat een prachtige foto's; een sprookje!
    Ben je toch nog goed terecht gekomen, gelukkig.

  • 10 Juli 2013 - 20:55

    Madelief:

    Hahaha lekker enthousiast;) Kan uit de smileys en uitroeptekens op maken dat het daar goed gaat? En naast lizards nog knappe canadezen gevangen?

    Ik wil je adress nog!

    Liefs,
    De Romanticus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Slocan

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 15511

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: