4 dagen in 1 - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu 4 dagen in 1 - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

4 dagen in 1

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

13 Juli 2013 | Canada, Slocan

Dinsdag
Vandaag waren we vrij en hebben Ellen (het Duitse meisje) en ik een tocht gemaakt naar een meer en weer terug. (5uur in totaal) het was super warm en voordat we op de terugweg gingen nog even snel een ijsje gegeten. De rest van de dag hebben we bij het zwembad doorgebracht. Later bleek het 35 graden te zijn! (Wie zei dat Canada koud was?)

Woensdag
Vandaag was het nog warmer en de zon ook heel fel. We hadden de zware taak om het gras onder het hek van de ronden weg te scheppen. Nou zwaar was het zeker! Maar wonder boven wonder heb ik geen zonnesteek opgelopen! Toen we klaar waren ben ik wel binnen gaan zitten om niet mijn geluk nog meer op de proef te stellen.

Donderdag
Vandaag een minder zware maar wel saaie taak: de losgekomen verf van het hek van de ronden af te schrapen. Pff... We waren zo klaar en mochten lekker de rest van de dag rond het zwembad doorbrengen :D

Vrijdag
EINDELIJK een koele dag, bijna koud met 25 graden. E we konden verven! De rond pen is nu weer super wit, net zoals wij, want de verf ging alle kanten op! We weer verbrand. Hoe is het mogelijk! Niet mijn schouders, niet mijn nek ( die is al weer bijna normaal) maar mijn knieholtes en mijn arm! ( arm? Maar die is toch altijd in de zon?) nou goed, het is niet zo erg dus hoop ik dat ik morgen mooie bruine knieholtes heb: P straks weer op Dylan rijden :D

Oha! We hebben blueberry pies!

  • 13 Juli 2013 - 14:16

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, Klinkt allemaal goed. Na hard werken is het goed rusten; en dat doen jullie kennelijk ook. Beetje aan het zwembad, beetje ijsje eten. Klinkt allemaal heerlijk en redelijk ontspannend. Pas op voor de zon, maar geniet er ondertussen ook maar goed van. Hier begint het mooie weer bijna door te breken. Daar verheug ik me op! Ga binnenkort ook nog even eten met je moeder en probeer vandaag of morgen ook even langs je vader te rijden. Kan niet zo goed inschatten of hij veel thuis is. Houd je op de hoogte. Geniet en groetjes, Jeanne

  • 14 Juli 2013 - 11:34

    Mark & Ilona:

    Dag Emma,

    Het klinkt alsof je het naar je zin hebt, geniet er van, het is om voor je het door hebt. Dan zit je weer in het koude, druilige en dan in jou ogen saaie Nederland.

    Groetjes,
    Mark en Ilona

  • 19 Juli 2013 - 15:17

    Lien:

    Hai Emma, Hallo!
    Ik geniet elke keer van je berichtjes! Wat een leuke dingen maak je mee, behalve dan misschien dat je af en toe moet werken, maar ja, voor niets gaat de zon op! Die schijnt ook wel lekker in Canada, heb ik begrepen, best wel warm, 35 º! Hier in Holland is het ook heerlijk zomerweer. Leuke foto, waar je met je maatje op staat! Maak veel plezier met elkaar en tot de volgende keer!
    Hart.gr. Lien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Slocan

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 15506

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: