west edmonton mall - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu west edmonton mall - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

west edmonton mall

Blijf op de hoogte en volg Emma

16 Juli 2013 | Canada, Slocan

Een mall? Hoor ik je al denken. Moet ze niet werken?
Nee! Omdat Ella morgen weg gaat gingen we wat leuks doen. Naar de west edmonton mall... De mall heeft: een indoor strand, 2 mini golf banen, een indoor pretpark, een Roap parcours, een marine life en meer dan 800 winkels. Het was tot 2004 de grootste! En nu de grootse van noord Amerika... We zijn er twee dagen geweest. Dat is genoeg als je niet te veel shopt. Gelukkig ben ik daar heel goed in :) met mijn "ik heb een rugzak die maar 20 kilo mag wegen" regel gaat shoppen erg makkelijk! Ik heb een spijker broek gekocht, twee t-shirts, een short (met dit weer zeker nodig) een nieuw hoesje voor m'n telefoon (die andere is stuk gegaan) een horloge en een zonnebril. Valt mee toch? Ook hebben we het Roap parcours gedaan, wat leuker is in de bomen. En zijn we naar het strand geweest :)
Oh en om daar te komen moesten we 11 uur in de auto zitten. Prachtig! Wat is Canada toch een prachtig land! Je zag de rockies op de achtergrond. En we reden langs een berg, die vroeger door de indianen de schildpad berg werd genoemd. Omdat ze hem konden horen bewegen. Maar de westerse mensen luisterde niet en bouwde een stad aan de voet van de berg. En toen kwam er een steen lawine. Luisteren dus!
Morgen gaat Ella weg en ben ik dus alleen. Dat wordt allenig denk ik, maar er komt wel weer een ander meisje, dus ik hoop dat ze snel komt!
Aju!

  • 18 Juli 2013 - 07:48

    Jan:

    Dat is nog eens wat anders dan hekken schilderen! Kan me wel voorstellen dat je na twee dagen weer blij bent in de natuur terug te zijn. Gelukkig ben je lange ritten wel gewend hoewel 11 uur wel erg lang is.wij vinden Groningen al ver...:-).
    Wat gaaf dat je zoveel meemaakt. Benieuwd wanneer je nieuwe maatje komt. Enne, soms is even op jezelf best fijn hoor zeker als er steeds mensen om je heen zijn. Anders is er altijd Viber of watsapp.
    Liefs. Jan.

  • 18 Juli 2013 - 10:26

    Jeanne Misteli:

    He Emma, Klinkt allemaal als een heerlijke vakantie. En dan af en toe werken. Geniet er maar goed van. Zoen! Jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Slocan

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 15516

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: