van alles wat - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu van alles wat - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

van alles wat

Blijf op de hoogte en volg Emma

20 Juli 2013 | Canada, Slocan

Ik dacht, het is wel interessant voor jullie om een dag te zien zoals die hier nu al 2(!) weken gaat (wow, al twee weken!) ik wordt meestal om7 uur wakker, soms later, meestal eerder. De gordijnen zij niet zon werend dus wordt ik niet van de wekker wakker. Rond 8 uur ben ik beneden en eet ik ontbijt ( cornflakes & melk/yoghurt) we beginnen om 9 uur. Onkruid wieden. Om 12 uur hebben we lunch. En dan werk ik tot 2. Soms ben ik eerder klaar en ben ik dus ook eerder vrij. Vaak zit ik dan een uurtje binnen. Mail checken en bijkomen van de hitte. Dan ga ik naar het zwembad om daar heerlijk met een muziekje en een boekje in de zon te liggen. Of we doen iets met de paarden. Er moeten er twee ingereden worden en dat is best interessant om te zien! Tussen 5 en 6 eten we en daarna zit ik eigenlijk de rest van de avond voor de tv. Om 9 uur ben ik dan moe, en om 10 uur ga ik slapen.

Nouja dat. Ook nog maar vertellen over vandaag?
Vandaag deden we het even andersom, het zou warm worden dus zijn we eerst gaan paardrijden. Ik op bug een paard (ja echt!) leuk om te doen, we zijn allemaal kleine weggetjes in gegaan en zijn zo naar lemon creek gereden (dat is waar ik ook was op m'n eerste tocht) en weer terug. Rond 1 uur waren we terug en omdat het zo warm was zijn we pas om 4 uur weer wat gaan doen. Als wwoofer moet je van alle markten thuis zijn, ik heb het zwembad schoon gemaakt, de oprit schoon gespoten en bosbessen geplukt. Wat een werk die bosbessen! Nu weet ik waarom die dingen zo duur zijn, niemand wil ze plukken! Dus als je bosbessen wil, een plant is meer dan genoeg, 14 is te veel! Daarna nog even naar het winkeltje gegaan en nu wachten op het avond eten. Gisteren zijn we trouwens uit eten gegaan, een lokaal restaurantje met austin (kleinkind) en colleens dochter. Lekkere veggie burger gegeten :)
Eet smakelijk

  • 21 Juli 2013 - 08:51

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, Het klinkt allemaal helemaal goed! Beetje werken, beetje met de paarden bezig zijn, beetje vrij, beetje bijkomen van een jaar hard werken. Dus vakantie en werk; mooie combinatie. En over dat warm; hier wordt het deze week ook warm. Men denkt zelfs hittegolf. Mijn dag is vandaag al weer even begonnen. Ga zo naar een vriendin in Best en daarna even langs Breda; rijd dan zo ongeveer langs dus dan maar even linksaf richting oma. Net al een wandeling achter de rug; even een half uurtje bewegen. Ben weer begonnen om te kijken of ik nog enigszins in mijn badpak kan! Zo douchen en dan weg. Heb trouwens deze week het appartement van je vader gezien; zag zijn silhouet en ik dacht; nu naar binnen. Even kopje thee gedronken en natuurlijk door het huis gelopen. Lekker in de tuin gezeten! Was prima. Verder moet ik deze week nog een beetje werken (2 cateringpartijen) en kan ik na volgend weekend mijn koffers gaan pakken. Er ligt al veel klaar, maar het moet allemaal nog in tassen of koffers. Het moment van vertrek komt er echter aan. Donderdag ga ik trouwens nog even eten met je moeder; zal wel lekker in de tuin worden. Verheug ik me op. Nou Emma, een langer verhaaltje dan anders, maar dan weet je een beetje waar ik mee bezig ben. Wens je een lekkere dag! Geniet, Jeanne

  • 21 Juli 2013 - 09:42

    Jan:

    Ha liefje, wat een gezond leven! Lekker buiten en bezig. Klinkt ideaal en je leert nog eens onverwachte dingen zoals een zwembad schoonmaken. Ongelooflijk dat het al twee weken geleden is dat ik je uitzwaaide. Heb je je greyhound ticket al geboekt? Vroeg boeken scheelt. Hier daalt de vakantie neer.prachtig weer, rustig qua werk en geen files. Met een koffie in de tuin (ik hou je werk in ere) start de zondag.veel liefs en plezier. Kus Jan.

  • 26 Juli 2013 - 21:07

    Madelief:

    Wanneer kwam je ook al weer terug? Grapje. Al mis ik je wel een beetje tijdens de nodige parksessies.
    Hopelijk zijn mijn kaarten aangekomen? Ik heb je sinds die twee weken elke week een kaartje gestuurd, maar ik ben bang dat mijn romantische hersenspinsels tevergeefs zijn geweest. Aangezien Canada ook wel erg ver weg is voor de post om zijn weg te vinden.

    Hoe oud is deze Austin overigens, moet ik me zorgen maken? Is hij knap? Gespierd? Gebruind? Heeft hij nog een oudere broer?

    Ik weet wel wat ik morgen ga kopen: Blauwe bessen, pluk er maar wat meer luie donder.

    Liefs,
    Madelief

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Slocan

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 15502

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: