het vervolg... - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu het vervolg... - Reisverslag uit Slocan, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

het vervolg...

Blijf op de hoogte en volg Emma

03 Augustus 2013 | Canada, Slocan

goed, waar was ik gebleven?
ja, we waren dus geëvacueerd. gelukkig mochten we in de avond al weer naar huis. zondag heb ik eigelijk alleen wat gewerkt, heb me niet erg uitgesloofd. colleen kwam ook weer thuis in de avond. dus zijn we weer compleet. maandag hebben we bij de cottage alle onkruid weg gehaald en bomen gesnoeid. dinsdag zijn we gaan schoppen. colleen heeft een trailer gekocht met woonkamer. (zn grote, mooie!) en daar gingen we dus heen. ook meteen plantjes gekocht voor de cottage en een nieuw koffiezet apparaat. (omdat het kan) nou goed, daar zijn we dus een hele dag mee bezig geweest. woensdag en donderdag hebben we vooral gewerkt. planten geplant, onkruid gewied en bosbessen geplukt. oh en bonen, want de bonen zijn ook klaar nu -_-. gisteren (vrijdag) was ik vrij. in de middag heb ik eerst Nina gereden. nina is een paso fino (t is een ras) en ze kan tolt (een speciale gang) en dat heb ik dus gedaan. en het zit echt geweldig! daarna hab ik op Java gereden. dat is een paard wat colleen aan het inrijden is en dit was de 2e keer dat er iemand op hem gezeten heeft. en colleen wilde dat ik dat zou doen omdat ze dan java beter in de gaten kan houden. t ging super goed en we hebben geoefend met "ho" en stap :) daarna heb ik op een quad gereden. voor alles moet een eerste keer zijn :D en gisteren was een dag vol eerste keren ;p vandaag hebben we het hele huis schoon gemaakt, vloeren gedweild en kastjes schoongemaakt, de hele mikmak! oh ja het heeft al twee avonden achter elkaar geonweerd en het is ook al minder warm!
de foto's zijn van deboerderij en de paarden & honden dan heb je een mbeetje een beeld voor ik vertrek (ik vertrek woensdag naar een nieuw gezin)

  • 04 Augustus 2013 - 09:21

    Dinie:

    Leuk. al die foto's om een beeld te krijgen waar je zit!
    Nu nog een foto van Coleen!
    Liefs en kisses

  • 04 Augustus 2013 - 09:53

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, uit je verhaal blijkt wel dat je het goed naar je zin hebt. Mooi zo. Misschien wel jammer dat je weer weggaat; hopelijk wordt het volgende adres en gezin net zo als het eerste. En dus ook een beetje werken en vooral ook genieten van de natuur, omgeving en nieuwe indrukken opdoen. Wens je sterkte bij het nieuwe gezin. Ik ben ondertussen aangeland in Italie. Heerlijk; ben met vakantie. Ga er van genieten! Groetjes, Jeanne

  • 06 Augustus 2013 - 11:22

    Lien Van Niekerk:

    Wat een ruimte hebben jullie daar! Erg mooie foto´s van erg mooie paardjes! Wat een feest om daar op te zitten, voor jou, denk ik, want ik moet er niet aan denken!
    Je schrijft dat je woensdag gaat verhuizen. Dat zal wel weer wennen worden in een ander gezin! Ik hoop voor je dat je het daar ook leuk zult hebben.
    We hebben hier mooi zomerweer. Fijn hoor, echt genieten!
    Morgen sterkte met al de verhuisdrukte en de kennismaking met je nieuwe gastgezin!
    Een hartelijke groet uit Heerhugowaard!
    Lien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Slocan

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 15519

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: