ken & darlene - Reisverslag uit Bristol Island, Zuid Georgia van Emma Kramer - WaarBenJij.nu ken & darlene - Reisverslag uit Bristol Island, Zuid Georgia van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

ken & darlene

Blijf op de hoogte en volg Emma

14 Augustus 2013 | Zuid Georgia, Bristol Island

(sorry voor zo lang niks van me laten horen)

de laatste dagen bij colleen waren best wel saai! ik had vrij gekregen dus heb ik twee dagen niks gedaan! beetje rondgehangen. en paard gereden. ik heb nog een keer op nina gereden en op yava. (ik heb echt geen idee hoe je haar naam schrijft)
dinsdag avond was er een super onweer storm en er was een boom op een electriciteits draad gevallen. waardoor er geen stroom was :s
woensdag ben ik vertrokken. maar voor ik in de bus kon stappen was de bus kapot en moesten we twee uur wachten! dus had ik mijn connectie gemist. gelukkig ging er nog een andere bus richting hope en nu ben ik hier!
donderdag had ik mijn eerste dagje. de dagen hebben hier meer vaste routine dan bij collen. in de ochtend staan we vaak rond 8 uur op. en als we klaar zijn met ontbijten gaan we naar de paardjes. conabear (vertel ik zo wat over) en riot krijgen hun eten en de rest van de paardjes gaan naar de paddock. conabear is een paard van 30 en die heeft een ongeluk gehad, daardoor had hij een heel groot gat in zijn nek. ze vertelde dat je je arm er doorheen kan steken. maar goed ze wilden hem helpen dus hebben ze hem laten leven (ik ben er nogsteeds niet over uit of ik het daar mee eens ben, maar goed, hun paard) het ziet er nu trouwens goed uit en is aan beide zijden zo groot als je hand en allemaal bijna dicht. als conabear klaar is met wassen medicijnenen enzo gaat hij ook naar de paddock. daarna werken we in darleens tuin. daar heeft ze twee maanden niks aan kunnen doen dus dat is vol in onkruid (jeej! onkruid!) dus die zijn we nu weer goed aan het maken. na de lunch kijken we nog een keer bij de paarden. en vaak doen we daarna iets leuks. zoals donderdag, we zijn naar de stad gegaan, ken moest wat dingen doen en we mochten mee om te kijken. oh we is trouwens manami en ik. manami is een japans meisje. en dan na het avondeten krijgen alle paarden eten en moet coanbears nek weer gedaan worden. vrijdag hebben we eigelijk niks leuks gedaan. maar zaterdag hadden we een dagje vrij en zijn we naar een vliegtuigshow gegaan. super leuk en mooi om te zien! zondag heb ik geschoten met een BB-gun. op blikken en golfballetjes (de plastic) EN ik heb boerenkool gemaakt! (voor de gene met facebook, dit ging beter dan het ei) en ik ben trots op mezelf! het was zeker lekker :) maandag hebben we in de avond/nacht naar de meteoren regen gekeken. denk wel 10 gezien. en het was heel leuk om met zn 3e daar te liggen. (en de hond). de hond heet bowen en het is een duitse dog. je vraagt je vast af waar darleen is? die werkt full time. dus alleen ken is hier. vandaag zijn we na het werk naar de tunnels geweest. dat zijn 4 grote tunnels waar ze vroeger treinen doorheen stuurde.
dit wwoof adres is zo leuk! ze willen graag dat je je als familie voelt en ze zeggen dan ook: je komt als wwoofer en vertrekt als familie. en dat komt door in alles! manami is zelfs terug gekomen! en heeft daarvoor een 3 daagse busreis gemaakt.

  • 14 Augustus 2013 - 10:38

    Jeanne Misteli:

    He Emma,
    Klinkt allemaal goed. Ook hier weer werken en toch de mogelijkheid om de omgeving te zien. Prima combinatie lijkt me. Werken zal de ene dag harder zijn dan de andere. Ik zit nog lekker aan het Lago di Bracciano. Vakantie duurt nog een week. En dan weer inpakken. Heb al wel wat bezoek gehad en vandaag komen er nog twee vrienden aan. Allemaal heel gezellig. Vanaf maandag nog een paar dagen alleen hier. Geef dan woensdag ook weer mijn jaarlijkse diner voor een aantal goed vrienden. Verheug ik me weer op.
    Geniet nog lekker! Groetjes, Jeanne

  • 16 Augustus 2013 - 21:20

    Vera:

    Aaah Emma! Het klinkt allemaal heel leuk, super dat je het zo naar je zin hebt! :D xx Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid Georgia, Bristol Island

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 15505

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: