drukke week en een road trip - Reisverslag uit Bristol Island, Zuid Georgia van Emma Kramer - WaarBenJij.nu drukke week en een road trip - Reisverslag uit Bristol Island, Zuid Georgia van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

drukke week en een road trip

Blijf op de hoogte en volg Emma

22 Augustus 2013 | Zuid Georgia, Bristol Island

woensdag hebben manami en ik een blackberry pie gemaakt, hij hij was nog lekker ook :) ook heb ik riot gepoetst. riot is de hengst en hij is 8 (denk ik) en omdat de eigenaar geen tijd heeft staat hij zich een beetje te vervelen in de paddock. dus mocht ik hem poetsen.
donderdag was mijn briljante idee om al het hooi uit de paddocs te halen. ik bedenk wel vaker van die dingen, en halverwegen bedenk ik me dat het toch meer werk is dan ik dacht.... nou goed, de paddocks zijn schoon nu.
vrijdag heeft ken me een gitaar te leen gegeven! ik miste het gitaar spelen toch wel en hij heeft dus een gitaar voor me geregeld :D
en in de avond kwam de australische familie. ze maken een grote reis met kun kinderen en zijn door canada en amerika getrokken. de kinderen gaan hier naar school, de gaan nog een cruse maken naar alaska en nog een naar mexico. zaterdag hebben we (naast werken) niet zo veel gedaan. zondag moesten we plaats maken voor grote balen hooi. dus mocht ik naar de top van de hooi stapel klimmen en (kleine) balen hooi naar beneden gooien. ik vind het echt super leuk op het hooi. alleen mijn armen zaten helemaal inder de krassen van het hooi. ook maandag hebben we niet zo veel bijzonders gedaan.
dinsdag zijn we nadat we de paarden hadden gevoerd op een road trip gegaan. ik wilde heel graag naar hells gate en daar zijn we eerst naar toe geweest. het viel best wel tegen, het leek meer op een wat snel stromende rivier. daarna door gereden naar hat creek rance. dat is een oude rance die ze helemaal gerestaureerd hebben en allemaal leuke tentoonstellingen hebben. ze hadden een heel stuk over de indiananen met wat voor hutten ze leefden en hoe ze leefden en ook een heel deel over wat ze vrouger op een boerderij deden (inclusief oude werk spullen) heel leuk om te zien! aar hebben we gekampeerd omdat we in de bergen zitten was het heel koud in de nacht en heb ik niet echt lekker geslapen. de dag erna zijn we naar een paar super mooie berg meren geweest. echt heel erg mooi. zoals ik me canada altijd al had voorgesteld :D ook zijn we naar whistler geweest, daar was een deel van de winterspelen. en we zijn met de ski liften over de toppen van de bergen gegaan.
(foto's volgen zodra ik mn snoertje heb gevonden :) )

  • 23 Augustus 2013 - 17:06

    Jeanne Misteli:

    He Emma, je bent toch maar druk zo'n hele dag. Of het nou met poetsen, rijden, hooien of niksen is; een dag ik volgens mij zo voorbij! Blijf lekker genieten. Ik zit nu in Villeneuve (Zwitserland) op weg terug van de vakantie in Bracciano. Ben nu moe en ga dus vroeg eten en vroeg naar bed. Morgen nog een lange weg te gaan. Geniet! Jeanne

  • 26 Augustus 2013 - 19:18

    Oma:

    Hoi Emma, ik heb je mails al doorgespit. Wat heb je al veel gedaan en gezien. Ik vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat de mensen zo aardig zijn voor jou. En nu je bijna jarig bent wens ik jou een fijne verjaardag en nog een fijne tijd in Canada toe. Hartelijke groeten en proficiat van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid Georgia, Bristol Island

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 15520

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: