weer een week voorbij - Reisverslag uit Bristol Island, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu weer een week voorbij - Reisverslag uit Bristol Island, Canada van Emma Kramer - WaarBenJij.nu

weer een week voorbij

Blijf op de hoogte en volg Emma

31 Augustus 2013 | Canada, Bristol Island

donderdag hebben we anders dan het normale niet zo veel gedaan. wel zijn we naar de stad geweest en heb ik mijn verjaardags kado opgehaald wat mama gestuurd heeft, en de verjaardags kaart van oma gehad (denk ik, het was een gele hallmark enveloppe). vrijdag hebben we met conabear gewandeld. hij wilde zo graag wandelen en dus hebben we een ronde over bristol island gelopen. ook zaterdag hebben we gewandeld en toen hebben we ook rino mee genomen, omdat conabear en rino altijd samen op stap gingen leek ons dat wel leuk. zondag was de saw familie weer thuis van hun cruise, dus hebben we weer een lekker vol huis :) dinsdag zijn we naar een nationaal park geweest (manning provenial park) daar helemaal naar de top van een berg gereden, het uitzicht was super mooi! woensdag hebben we hazelnoten geplukt. ik wist niet dat die dingen er zo uit zagen. donderdag zijn we naar cosco geweest, dat is de sligro maar dan american style :) vrijdag heb ik voor het eerst van mn leven tractor gereden :) en gras gemaaid met de tractor. ook heb ik riot binnen gezet (paarden slapen binnen ivm de regen) maar riot is een echte hengst en hij is toch wat te hengst voor mij :) daarna hebben we in de hooi schuur geslapen. en dit keer was het niet koud :) vandaag heb ik manami een lesje gegeven op rino en daarna ook zelf even gereden. en rino weet heel goed wie er op hem zit, hij was zo lief met manami en zo eigeweis bij mij. maar het was fijn om weer even te rijden.

  • 01 September 2013 - 10:26

    Jeanne Misteli:

    Hai Emma, ik genoot er altijd van van het paardrijden. Lees nu dat jij dat ook doet. Super natuurlijk. Gisteren heb ik even gegeten met oma; was gezellig. Natuurlijk bij de Cucina Italiana; haar favoriete restaurant. Nu weer aan de studie om mijn examen Sociale Hygiëne te halen. Ga ik morgen doen. Vanavond nog een afspraak voor een cateringpartij en voordat je het weet is de dag weer voor bij. Geniet jij ook van je dag! Groetjes, Jeanne

  • 04 September 2013 - 10:15

    Dinie:

    Gefeliciteerd met je 18de verjaardag vandaag!

  • 04 September 2013 - 12:10

    Mari-anne Steenbekkers:

    Hallo Emma
    volgens mij heb je het daar super naar je zin, geniet er maar lekker van
    en voor vandaag wens ik je een hele fijne verjaardag toe, 18 is een hele leuke leeftijd en als je die dan in Canada mag vieren, geweldig toch
    lieve groetjes Mari-anne, Rudie, Dayna, Maikel en Ryan!!!!!!

  • 04 September 2013 - 18:21

    Oma:

    Lieve Emma,

    Ik feliciteer jou met deze bijzondere verjaardag en ik wens je nog een hele fijne tijd.

    Liefs oma

  • 04 September 2013 - 18:21

    Oma:

    Lieve Emma,

    Ik feliciteer jou met deze bijzondere verjaardag en ik wens je nog een hele fijne tijd.

    Liefs oma

  • 04 September 2013 - 19:09

    Rob, Corina, Desiré En Marton:

    Hoi Emma,
    Gefeliciteerd metje18e verjaardag. Eindelijk volwassen. Veel plezier nog.
    Ik geniet altijd van je verhaalltjes.
    Ik kijk alweer uit naar je volgende verslag.

    Groetjes Rob, Corina, Desiré en Marton

  • 04 September 2013 - 23:08

    Lien Van Niekerk:

    Hallo jarige Emma,
    Wel heel bijzonder om je verjaardag ergens anders op de wereld te vieren! Van harte gefeliciteerd met je 18 de verjaardag en ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad! Gezellig om je verhaal te volgen, ik heb de indruk dat je het goed naar je zin hebt.
    Een lieve groet,
    Lien.

  • 05 September 2013 - 17:42

    Riet:

    Hoi Emma, nog van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Geniet nog van je tijd daar. Groetjes van Riet, Peter, Nick en Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Bristol Island

Emma

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 15514

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 06 Juli 2014

canada deel 2

29 Juni 2013 - 07 November 2013

canada

Landen bezocht: